Bc. Jiří Umlauf

Bakalářská práce

Řízení vztahů se zákazníky

Customer relationship management
Anotace:
Bakalářská práce se na základě analýzy řízení vztahů se zákazníky zabývá srovnáním vlastních teoretických poznatků se současným stavem v podniku, vzhledem k již aplikovaným marketingovým nástrojům a možností jejich dalšího zlepšení. Teoretická část se věnuje problematice vztahového marketingu a možností využití CRM. V praktické části je představen podnik ŽALUZIE NEVA s.r.o., získaná data a jejich interpretace …více
Abstract:
Based on the analysis of customer relationship management, the bachelor thesis deals with the comparison of its own theoretical knowledge with the current situation in the company, with regard to the already applied marketing tools and the possibility of their further improvement. The theoretical part deals with relationship marketing and the possibility of using CRM. The practical part presents the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/apz4z/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Kristina Dostálová Makovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné