Aneta Pospíšilová

Bachelor's thesis

Marketingové komunikace festivalu Colours of Ostrava

Marketing Communications of the Colours of Ostrava Festival
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikaci multižánrového hudebního festivalu Colours of Ostrava. V teoretické části jsou představeny stěžejní pojmy marketingu a kultury, jako například komunikační mix, PR, sponzoring či segmentace publika. Praktická část bude věnována vybraným hudebním festivalům a analýze marketingové komunikace konkrétního hudebního festivalu Colours of Ostrava. Analýza …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing communications of the multi-genre music festival Colours of Ostrava. The theoretical part of the thesis introduces the main terms of marketing and culture, such as communication mix, PR, sponzoring or segmentation of the target audience. The practical part will be dedicated to chosen music festivals and analysis of marketing communications of a particular music …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Kamila Gamalová, MBA

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Pospíšilová, Aneta. Marketingové komunikace festivalu Colours of Ostrava. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe