Marketingové komunikace festivalu Colours of Ostrava – Aneta Pospíšilová
Aneta Pospíšilová
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace festivalu Colours of Ostrava
Marketing Communications of the Colours of Ostrava Festival
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikaci multižánrového hudebního festivalu Colours of Ostrava. V teoretické části jsou představeny stěžejní pojmy marketingu a kultury, jako například komunikační mix, PR, sponzoring či segmentace publika. Praktická část bude věnována vybraným hudebním festivalům a analýze marketingové komunikace konkrétního hudebního festivalu Colours of Ostrava. Analýza …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing communications of the multi-genre music festival Colours of Ostrava. The theoretical part of the thesis introduces the main terms of marketing and culture, such as communication mix, PR, sponzoring or segmentation of the target audience. The practical part will be dedicated to chosen music festivals and analysis of marketing communications of a particular music …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pospíšilová, Aneta. Marketingové komunikace festivalu Colours of Ostrava. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava
Lucie Blahetková -
Marketingové komunikace hudebního festivalu
Tereza Vlčáková -
Marketing a propagace festivalu Colours of Ostrava
Ondřej Vaněk -
Psychologická charakteristika procesu působení marketingové komunikace na příjemce, cílovou skupinu
Ivana Jonecová -
Komparace marketingu festivalu Colours of Ostrava a Lucerna Music Bar
Václav Vágner -
Dramaturgická analýza festivalu Colours of Ostrava v letech 2002-2014
Zuzana VAIDOVÁ -
Analýza marketingových aktivit hudebního festivalu Colours of Ostrava
Denisa Findejsová -
Sylva Lacinová pro sídliště Brno-Kohoutovice: vznik a realizace soch Hudba a Hudba z Kosmu
Eliška Hudáková