Bc. Jaromír Štejnar

Master's thesis

Nízkorozpočtová on-line kampaň začínající společnosti Pandemic.cz

Low-budget on-line campaign of beginning company Pandemic.cz
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím internetu jako nízkorozpočtového nástroje, pro sestavení kampaně. Klade si za cíl zmapovat bezplatné či nízkonákladové formy propagace internetového marketingu dosažitelné pro začínající společnosti. V praktické části je realizována a také analyzována nízkorozpočtová on-line kampaň začínající společnosti Pandemic.cz
Abstract:
This diploma thesis is to give an overview use of the Internet as a low-budget tools to build campaigns. It aims to map out free or low cost internet marketing promotion forms available for start-up companies. The practical part is implemented and analyzed low-budget online campaign of start-up company Pandemic.cz.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 10. 2012
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Evžen Staněk

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní