Bc. Jaromír Štejnar

Diplomová práce

Nízkorozpočtová on-line kampaň začínající společnosti Pandemic.cz

Low-budget on-line campaign of beginning company Pandemic.cz
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím internetu jako nízkorozpočtového nástroje, pro sestavení kampaně. Klade si za cíl zmapovat bezplatné či nízkonákladové formy propagace internetového marketingu dosažitelné pro začínající společnosti. V praktické části je realizována a také analyzována nízkorozpočtová on-line kampaň začínající společnosti Pandemic.cz
Abstract:
This diploma thesis is to give an overview use of the Internet as a low-budget tools to build campaigns. It aims to map out free or low cost internet marketing promotion forms available for start-up companies. The practical part is implemented and analyzed low-budget online campaign of start-up company Pandemic.cz.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 10. 2012
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Evžen Staněk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní