Nízkorozpočtová on-line kampaň začínající společnosti Pandemic.cz – Bc. Jaromír Štejnar
Bc. Jaromír Štejnar
Master's thesis
Nízkorozpočtová on-line kampaň začínající společnosti Pandemic.cz
Low-budget on-line campaign of beginning company Pandemic.cz
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá využitím internetu jako nízkorozpočtového nástroje, pro sestavení kampaně. Klade si za cíl zmapovat bezplatné či nízkonákladové formy propagace internetového marketingu dosažitelné pro začínající společnosti. V praktické části je realizována a také analyzována nízkorozpočtová on-line kampaň začínající společnosti Pandemic.czAbstract:
This diploma thesis is to give an overview use of the Internet as a low-budget tools to build campaigns. It aims to map out free or low cost internet marketing promotion forms available for start-up companies. The practical part is implemented and analyzed low-budget online campaign of start-up company Pandemic.cz.Kľúčové slová
nízkorozpočtová kampaň internetový marketing virální marketing sociální sítě internetová stránka Google Analytics nízkorozpočtový marketing přímý marketing newsletters SEO zpětné odkazy low-budget campaign internet marketing viral marketing social network internet page low-budget marketing direct marketing backlinks
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/iff4r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2012
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Evžen Staněk
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Josef Ježek -
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Matěj ŠIMEK -
Internetový marketing a nové trendy
Martin Babec -
Nízkorozpočtové komunikační kampaně v prostředí internetových startupů na trhu USA
Jan VALUŠTÍK -
Návrh a vyhodnocení nízkonákladové internetové marketingové kampaně pro vzdělávací online produkt
Pavel Bělík -
English Vulgarisms in internet communication/Anglické vulgarismy v internetové komunikaci
Vojtěch KŘÍŽ -
Internet a jeho využití v domácnostech
Tien Cuong Nguyen -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková