Petra Jezberová

Bakalářská práce

Analýza prodejní strategie neziskové organizace AIESEC

Analysis of the selling strategy of non-for-profit organization AIESEC
Anotace:
Ve své práci jsem se v části teoretické zabývala neziskovými organizacemi, jejich charakteristikou, typy a historickým vývojem. Popsány jsou strategie neziskových organizací, komunikace a také získávání zdrojů. Část praktická je zaměřena na studentskou neziskovou organizaci AIESEC. Je popsána její struktura, historie a charakter prodávaných produktů. Poté je popsána její prodejní strategie. Analyzovány …více
Abstract:
In the first, theoretical, part of the bachelor thesis, I focused on non-profit and non-for-profit organisations, their characteristics, types and their history. I described strategies of these organizations, communication and fund raising. The practical part deals with the student organization AIESEC. You will get to know its selling strategy, and I analysed changes in the strategy.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22662