Analýza prodejní strategie neziskové organizace AIESEC – Petra Jezberová
Petra Jezberová
Bakalářská práce
Analýza prodejní strategie neziskové organizace AIESEC
Analysis of the selling strategy of non-for-profit organization AIESEC
Anotace:
Ve své práci jsem se v části teoretické zabývala neziskovými organizacemi, jejich charakteristikou, typy a historickým vývojem. Popsány jsou strategie neziskových organizací, komunikace a také získávání zdrojů. Část praktická je zaměřena na studentskou neziskovou organizaci AIESEC. Je popsána její struktura, historie a charakter prodávaných produktů. Poté je popsána její prodejní strategie. Analyzovány …víceAbstract:
In the first, theoretical, part of the bachelor thesis, I focused on non-profit and non-for-profit organisations, their characteristics, types and their history. I described strategies of these organizations, communication and fund raising. The practical part deals with the student organization AIESEC. You will get to know its selling strategy, and I analysed changes in the strategy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22662
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22662
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Implementace GDPR v neziskové organizaci AIESEC Česká republika
Pavlína Kašparová -
Analýza hospodaření vybrané neziskové organizace
Luboš Dlouhý -
Analýza hospodaření neziskové organizace
Jakub Šimek -
Marketing jako nástroj k integraci umění a široké veřejnosti s důrazem na prodej a nákup uměleckých děl
Adéla Petříčková -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Iveta Doležalová -
Fluktuace zaměstnanců ve vybraném call centru zaměřeném na aktivní prodej
Petra Krpatová -
Podoba rozvoje členů brněnské pobočky studentské organizace AIESEC
Klaclová Klaclová -
Využití zkušeností z organizace AIESEC v pracovním životě
Marika Horáčková