Influencer marketing v herním průmyslu – Martin Gášek
Martin Gášek
Bakalářská práce
Influencer marketing v herním průmyslu
Influencer marketing in gaming industry
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na roli influencerů v tvorbě obsahu a jejich vliv na popularitu her v online komunitách. Práce zkoumá, jak influenceři ovlivňují vnímání her ve svých komunitách a analyzuje, jakým způsobem jejich obsah formuje názory a preference hráčů. Cílem je pochopit, jakým způsobem influencer marketing ovlivňuje chování herní komunity a prodeje her. Práce obsahuje teoretická východiska, …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the role of influencers in content creation and their influence on the popularity of games in online communities. The thesis examines how influencers affect the perception of games in their communities and analyses how their content shapes players' opinions and preferences. The aim is to understand how influencer marketing affects the behaviour of the gaming community …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: Adam Polášek, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Role genderu v chování a vnímání hráčů videoher
Tomáš Nyč -
Mechanické chování semen olejnin pod tlakovým zatížením
Monika Divišová -
Využití počítačových her jako didaktického nástroje na základní škole
Karel Picka