Inkluzivní rozměr vzdělávání žáků na 1. stupni základní školy s ohledem na objektivní připravenost pedagogů – Jana FUKSOVÁ
Jana FUKSOVÁ
Master's thesis
Inkluzivní rozměr vzdělávání žáků na 1. stupni základní školy s ohledem na objektivní připravenost pedagogů
Inclusive education of pupils at elementary schools with regard to the objecitve readiness of pedagogues
Abstract:
Diplomová práce se zabývá inkluzivním vzděláváním žáků na 1. stupni základní školy a objektivní připraveností pedagogů. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. Vymezuje základní informace k inkluzivnímu vzdělávání, žáka v inkluzivním vzdělávání a pedagoga v inkluzivním vzdělávání. Cílem výzkumného projektu práce je analyzovat objektivní připravenost pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání žáků na 1 …moreAbstract:
The thesis deals with inclusive education of pupils at primary school and with objective readiness of pedagogues. The theoretical part is divided into three chapters. It describes the basic definition of inclusive education, pupil in inclusive education and teacher in inclusive education. The aim of my research is to analyse the objective readiness of teachers to it with regard to teachers´ orientation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2017
Thesis defence
- Date of defence: 22. 8. 2017
- Supervisor: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FUKSOVÁ, Jana. \textit{Inkluzivní rozměr vzdělávání žáků na 1. stupni základní školy s ohledem na objektivní připravenost pedagogů}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2017. Available from: https://theses.cz/id/xtudwx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FUKSOVÁ, Jana. Inkluzivní rozměr vzdělávání žáků na 1. stupni základní školy s ohledem na objektivní připravenost pedagogů. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA