Marketingové aktivity týmu Formula Student/ SAE – Cecílie Zastoupilová
Cecílie Zastoupilová
Bachelor's thesis
Marketingové aktivity týmu Formula Student/ SAE
Marketing activities of a Formula Student/SAE team
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací týmu soutěže Formula Student. V teoretické části pojednává o marketingu obecně, funkci marketingové komunikace v marketingovém mixu a blíže rozebírá komunikační mix. Zároveň také představuje metody využité v praktické části pro dotazníkové šetření, situační analýzu a její shrnutí. Praktická část se věnuje již konkrétně aktivitám týmu, analyzuje …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communication of a Formula Student team. In the theoretical part marketing, the function of marketing communication in the marketing mix and communication mix are presented. It also introduces the methods, used in the practical part of the thesis, for survey, situation analysis and its summary. The practical part analyses the initial situation of the teams …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41528
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2014
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Dana Matějovská
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41528
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová