Využití online marketingu při budování firmy – Ing. Ondřej Kavalír
Ing. Ondřej Kavalír
Diplomová práce
Využití online marketingu při budování firmy
Using online marketing to build a business
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou online marketingu při zakládání firmy nebo zahájením propagace v online marketingovém prostředí. Cílem práce je 1) definovat samotný pojem marketing a podrobně představit nástroje marketingové komunikace; 2) analyzovat a porovnat dvě navzájem konkurenční firmy s ohledem na využívání nástrojů online komunikace; 3) představení konkrétního subjektu a navržení řešení …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of online marketing when starting a company or starting promotion in an online marketing environment. The aim of the thesis is 1) To define the very concept of marketing and introduce in detail the tools of marketing communication; 2) analyse and compare two competing companies with respect to use of online communication tools; 3) case study of specific subject …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/ts094/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
- Oponent: Ing. Štěpán Chalupa
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAVALÍR, Ondřej. \textit{Využití online marketingu při budování firmy}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/xu1ybd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová