Návrh průzkumu spokojenosti s CRM řešením – Michal Fučík
Michal Fučík
Bakalářská práce
Návrh průzkumu spokojenosti s CRM řešením
Draft of survey satisfaction with CRM solution
Anotace:
Tato bakalářská práce je především zaměřena na průzkum spokojenosti s CRM systémem dodaným podnikem ORTEX spol. s r.o., působícím v Hradci Králové. V úvodní části je věnována pozornost samotnému CRM, tedy co tento pojem znamená, přínosy implementace těchto systémů, ale také rizika spojená právě s implementací a zásady úspěšných projektů. Dále je popsán konkrétní zkoumaný systém a nemalá část je věnovaná …víceAbstract:
This Bachelor´s dissertation is mainly focused on the survey of satisfaction with CRM systems supplied by ORTEX spol. s r.o. acting in Hradec Králové. In the introductory part is dedicated attention to CRM itself, therefore what this term means, the benefits of implementing these systems but also integration implementation and the principles of successful projects. Next is described specific research …víceKeywords
Microsoft Dynamics CRM
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8320
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva