TVORBA STRATEGIE PRO BUDOVÁNÍ ZNAČKY HUDEBNÍCH REPRODUKTORŮ HARANGI SOUND – Klára Opatřilová
Klára Opatřilová
Bachelor's thesis
TVORBA STRATEGIE PRO BUDOVÁNÍ ZNAČKY HUDEBNÍCH REPRODUKTORŮ HARANGI SOUND
BRAND DEVELOPMENT STRATEGY FOR HARANGI SOUND
Abstract:
Tématem bakalářské práce je budování značky na základě ztotožnění její podstaty s archetypálním vzorcem a následné využití tohoto vzorce v její marketingové komunikaci. Teoretická část práce je zaměřená na archetypální systém řízení značek marketingových specialistek Margaret Mark a Carol S. Pearson. Tato metoda charakterizuje jednotlivé vzorce, které značky mohou využít, kroky, které vedou ke zvolení …moreAbstract:
The theme of my final thesis is to build a brand based on the identification of its essense with archetypal formula and the subsequent use of this formula in its marketing comunnication. The theoretical part of the thesis is focusing on the archetypal brand management system invented by marketing specialists Margaret Mark and Carol S. Pearson. This system characterizes the individual archetypes, the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2021
- Supervisor: Mgr. Tomáš Roreček
- Reader: Ladislav Pátík, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OPATŘILOVÁ, Klára. \textit{TVORBA STRATEGIE PRO BUDOVÁNÍ ZNAČKY HUDEBNÍCH REPRODUKTORŮ HARANGI SOUND}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Available from: https://theses.cz/id/xubee1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative marketing
Theses on a related topic
-
Marketing strategy of the brand United Colors of Benetton aiming at generation Z
Terézia Čížiková -
Concept and marketing strategy for a new Starbucks brand product
Mariia Kadesnikova -
Marketing strategy for the entry of the ARMODD brand into new European markets
Radek Nišev -
The Project of Marketing Communication Strategy for Georgian Brand BORJOMI
Salome Baghaturia -
Marketing strategy for Moroccan restaurant
Mehdi Boujamlaoui -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights