Klára Opatřilová

Bachelor's thesis

TVORBA STRATEGIE PRO BUDOVÁNÍ ZNAČKY HUDEBNÍCH REPRODUKTORŮ HARANGI SOUND

BRAND DEVELOPMENT STRATEGY FOR HARANGI SOUND
Abstract:
Tématem bakalářské práce je budování značky na základě ztotožnění její podstaty s archetypálním vzorcem a následné využití tohoto vzorce v její marketingové komunikaci. Teoretická část práce je zaměřená na archetypální systém řízení značek marketingových specialistek Margaret Mark a Carol S. Pearson. Tato metoda charakterizuje jednotlivé vzorce, které značky mohou využít, kroky, které vedou ke zvolení …more
Abstract:
The theme of my final thesis is to build a brand based on the identification of its essense with archetypal formula and the subsequent use of this formula in its marketing comunnication. The theoretical part of the thesis is focusing on the archetypal brand management system invented by marketing specialists Margaret Mark and Carol S. Pearson. This system characterizes the individual archetypes, the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2021
  • Supervisor: Mgr. Tomáš Roreček
  • Reader: Ladislav Pátík, Ing.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses xubee1 xubee1/2
25/4/2021
Folders
Files
IS4u, I.
25/4/2021
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.