Politický marketing a politické strany. Je prodej politiků totéž co prodej zboží? – Martin Bátorek
Martin Bátorek
Bachelor's thesis
Politický marketing a politické strany. Je prodej politiků totéž co prodej zboží?
Political marketing: Differences between Selling Politicians and the Sale of Goods
Abstract:
Bakalářská práce si klade za cíl popsat fenomén politický marketing a s ním i úzce související témata volebních kampaní a politické značky. Tyto teoretické poznatky jsou následně aplikovány na sněmovní volby, které se uskutečnily v říjnu roku 2010. Konkrétně se pak zaměřuji na stranu TOP 09 a její marketingové a volební strategie, které využívala. Stranu TOP 09 jsem zvolil zejména kvůli faktu, že ve …moreAbstract:
Bachelor thesis aims to describe the phenomenon of political marketing and its closely related topics as well as election campaigns and political signs. These theoretical findings are then applied to the parliamentary elections held in October 2010. Specifically, it focuses on the political part TOP 09 and its marketing and electoral strategies to use. Party TOP 09 I have chosen mainly due to the fact …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 8. 2012
Accessible from:: 6. 8. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Mgr. Pavel ŠARADÍN, Ph.D.
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BÁTOREK, Martin. \textit{Politický marketing a politické strany. Je prodej politiků totéž co prodej zboží?}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Moravian University College Olomouc, Moravian College Olomouc. 2012. Available from: https://theses.cz/id/xvtifu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bátorek, Martin. Politický marketing a politické strany. Je prodej politiků totéž co prodej zboží?. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.8.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 8. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian College Olomouc
Moravian College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics of the Public Sector
Theses on a related topic
-
Obsahová analýza prezidentské kampaně Karla Schwarzenberga 2013
Anna Kofroňová -
Analýza užití on-line nástrojů během prezidentské kampaně Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga
Miroslava Pavlíková -
Branding prezidentské kampaně Karla Schwarzenberga
Tomáš Kolder -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
David Passler -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Dominika Cimrová -
Marketing a volební kampaně politických stran a hnutí ve Vrchlabí
Jindřich Polonyi -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Politický marketing na příkladu vybrané volební kampaně
Jakub Al Charragh
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights