Zvýšení míry konverze u webu pro prodej služeb lidem hledajícím práci – Bc. Martin Fencl
Bc. Martin Fencl
Diplomová práce
Zvýšení míry konverze u webu pro prodej služeb lidem hledajícím práci
Web based services’ conversion rate improvement
Anotace:
FENCL, Martin. Zvýšení míry konverze u webu pro prodej služeb lidem hledají-cím práci. Brno, 2015. 155 s. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce Ing. Naděžda Chalupová, Ph.D. Tato práce je zaměřena na zvyšování konverzního poměru webových služeb, které jsou určeny pro osoby hledající práci. Teoretické základy nezbytné pro plánování marketingového výzkumu …víceAbstract:
FENCL, Martin. Web based services' conversion rate improvement. Brno, 2015. 155 s. Diploma thesis. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fa-kulta. Thesis supervisor Ing. Naděžda Chalupová, Ph.D. This thesis is focused at topic of conversion rate improvements in web based services for people seeking jobs. Theoretical basis required for planning of mar-keting research, user testing, implementation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Naděžda Chalupová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing společnosti OMI, s.r.o.
Marek OCELÍK -
Internetový marketing
Silvia Balejčíková -
Internetový marketing společnosti OMI, s.r.o.
Marek OCELÍK -
Engagement Marketing in the Video Game Industry
Daniel Žáček -
Improving User Experience and Conversion Rates in E Commerce through Content in an Industry-specific B2B Environment
Adéla Hurtíková -
Conversion Rate Optimization with A/B Testing
Michal Pařízek -
Analýza dopadu změn v UX/UI designu na konverzní poměr ve vybrané webové aplikaci
Petr Križek -
Vliv nástroje Google Optimize na konverzní poměr
Václav Půlpán
Název
Vložil
Vloženo
Práva