Zdeněk Charvát

Bakalářská práce

Marketingové využití Facebooku

The Use of Facebook as a Marketing Strategy
Anotace:
Hlavním cílem této práce je zodpovědět otázku, zda je sociální síť Facebook plnohodnotným marketingovým nástrojem. Za tímto účelem popisuje všechny zásadní funkce Facebooku, využitelné v marketingu ziskového i neziskového sektoru, a konkurenční prostředí na trhu sociálních sítí, co by marketingových nástrojů, včetně jeho konkurenčních výhod a slabin. V závěrečné části práce na praktických ukázkách …více
Abstract:
The main purpose of this thesis is answering the question whether the social network Facebook is a useful tool in marketing strategies. The thesis describes all of the basic functions of Facebook that can be used as a part of marketing strategy in both profit and nonprofit sectors. It also examines the competitive environment in this particular segment of the market including its advantages and disadvantages …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 2. 2013
  • Vedoucí: Tomáš Sigmund
  • Oponent: Jaroslav Kalina

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34750

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika