Komunikativní kompetence žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy – Lenka ONDROVÁ
Lenka ONDROVÁ
Master's thesis
Komunikativní kompetence žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy
Communication competence of pupils with learning disabilities in the primary stage of elementary education
Abstract:
Tématem diplomové práce jsou komunikativní kompetence žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy. Práce je rozdělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. Část teoretická je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je zaměřena na komunikaci. Tato kapitola obsahuje čtyři podkapitoly, mezi které se řadí verbální komunikace, neverbální komunikace, specifika komunikace u …moreAbstract:
The topic of this diploma thesis is the communicative competence of pupils with specific learning difficulties at primary level of education. The thesis is divided into two main parts - a theoretical and a practical. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter is focused on communication. It contains four subchapters which deal with verbal communication, non-verbal communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ONDROVÁ, Lenka. \textit{Komunikativní kompetence žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2022. Available from: https://theses.cz/id/xw7wlg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ONDROVÁ, Lenka. Komunikativní kompetence žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU
Aneta MAKOVCOVÁ