Podcasting jako součást marketingové komunikace v oblasti investičních kovů – Bc. Markéta Večeřová
Bc. Markéta Večeřová
Master's thesis
Podcasting jako součást marketingové komunikace v oblasti investičních kovů
Podcasting as a Part of Marketing Communication in the Field of Investment Metals
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na využití podcastingu v jako součásti marketingové komunikace v oblasti investičních kovů. Objasňuje pojmy marketingové komunikace, komunikačních nástrojů, typy sociálních sítí, rozebírání tématu samotného podcastingu a jeho možné využití v marketingové praxi. Je zde rozebráno téma týkající se investic do drahých kovů a přiblížení samotných druhů investičních kovů. V rámci …viacAbstract:
The thesis focuses on the use of podcasting as part of marketing communication in the investment metals industry. It explains the concepts of marketing communication, communication tools, types of social networks, discusses the topic of podcasting itself and its possible use in marketing practice. It discusses the topic of precious metals investment and introduces the types of investment metals themselves …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VEČEŘOVÁ, Markéta. \textit{Podcasting jako součást marketingové komunikace v oblasti investičních kovů}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/xw8bec/.
Jak správně citovat práci
Večeřová, Markéta. Podcasting jako součást marketingové komunikace v oblasti investičních kovů. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka -
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Dominika Morawiecová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace vinařské akce Putování po dobšických sklepech
Michaela Čermáková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko