Snížení negativní primární percepce dětské výživy značky Nutrilon – Barbora Čížkovská
Barbora Čížkovská
Bachelor's thesis
Snížení negativní primární percepce dětské výživy značky Nutrilon
Reducing the negative priming bias of infant nutrition brand Nutrilon
Anotácia:
V rámci produktů dětské výživy se často vyskytuje jejich negativní vnímání matkami. Matky mají často pocit, že pokud použijí kojenecké nebo batolecí mléko, jako matky selhali. V této práci se tedy zaměřuji na to, jak toto negativní vnímání snížit, a to za pomocí platformy Instagram.Abstract:
Mothers often have negative perceptions of infant nutrition products. Mothers often feel that if they use infant or toddler formula, they have failed as mothers. In this work, I focus on how this negative perception can be reduced, using the Instagram platform.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Peter Červinka
- Oponent: Peter Hajnala, PhD. MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Problematika nedostatečného kojení a agresivní propagace umělé dětské výživy v Indonésii
Natálie SÝKOROVÁ -
Nutriční význam sušené mléčné kojenecké a dětské výživy
Tereza Pekárková -
Analýza a návrh komunikační strategie značky Hami se zaměřením na kojenecká mléka
Khanh Linh Nguyenová -
Dogs of Instagram: The linguistic representation of dogs in Instagram posts
Nikol ŠEVČÍKOVÁ -
Instagram as a marketing tool
Aisha Yerniyazova -
Instagram as a Tool for English Language Teaching: A Case Study of Educational Profiles
Lucie Pokorná -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
Leila Ataieva