Marketing hotelových služeb – získávání a rozšíření klientely na základě perfektních zážitků hostů a následný efekt WOM a eWOM. – Mariana Pascual
Mariana Pascual
Bachelor's thesis
Marketing hotelových služeb – získávání a rozšíření klientely na základě perfektních zážitků hostů a následný efekt WOM a eWOM.
Abstract:
AnotaceHlavním cílem této bakalářské práce je pojednat o některých prvcích, které charakterizují marketing hotelových služeb a dále pak o tom, jakým způsobem lze získávat novou klientelu za použití kreativity v podniku způsobem, který umožní vytvářet takové zážitky pro hosty, které budou uspokojovat jejich potřeby a přání. Práce se bude věnovat následnému efektu WOM a eWOM, který přispívá k nárůstu …moreAbstract:
AnnotationIn this Bachelor thesis the main objective is to talk about several elements, which characterise marketing of Hotel Services and in the way managers can acquire new clinetele and use creativity in the company, in order to create experiences for the guests, which would satisfy the needs and desires. It will be discussed about the subsequent effect of WOM and eWOM, which contributes to the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2019
Identifier:
http://theses.cz/id/xwevg8/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2019
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PASCUAL, Mariana. \textit{Marketing hotelových služeb – získávání a rozšíření klientely na základě perfektních zážitků hostů a následný efekt WOM a eWOM.}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. 2019. Available from: https://theses.cz/id/xwevg8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bachelor programme / field:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Dopad pandemie COVID-19 na cestovní ruch v Karlových Varech a možnost jeho revitalizace
Karel Urbanec -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Kateřina Hrubá -
Cestovní ruch ve Spolkové republice Německo
Simona Tasevská
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Mrkvová, K.
12/5/2019