Marketing hotelových služeb – získávání a rozšíření klientely na základě perfektních zážitků hostů a následný efekt WOM a eWOM. – Mariana Pascual
Mariana Pascual
Bakalářská práce
Marketing hotelových služeb – získávání a rozšíření klientely na základě perfektních zážitků hostů a následný efekt WOM a eWOM.
Anotace:
AnotaceHlavním cílem této bakalářské práce je pojednat o některých prvcích, které charakterizují marketing hotelových služeb a dále pak o tom, jakým způsobem lze získávat novou klientelu za použití kreativity v podniku způsobem, který umožní vytvářet takové zážitky pro hosty, které budou uspokojovat jejich potřeby a přání. Práce se bude věnovat následnému efektu WOM a eWOM, který přispívá k nárůstu …víceAbstract:
AnnotationIn this Bachelor thesis the main objective is to talk about several elements, which characterise marketing of Hotel Services and in the way managers can acquire new clinetele and use creativity in the company, in order to create experiences for the guests, which would satisfy the needs and desires. It will be discussed about the subsequent effect of WOM and eWOM, which contributes to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/xwevg8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PASCUAL, Mariana. \textit{Marketing hotelových služeb – získávání a rozšíření klientely na základě perfektních zážitků hostů a následný efekt WOM a eWOM.}. Online. Bakalářská práce. Brno: Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/xwevg8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Dopad pandemie COVID-19 na cestovní ruch v Karlových Varech a možnost jeho revitalizace
Karel Urbanec -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Kateřina Hrubá -
Cestovní ruch ve Spolkové republice Německo
Simona Tasevská
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mrkvová, K.
12. 5. 2019