Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybrané lokalitě – Bc. Margarita Tulbu
Bc. Margarita Tulbu
Bakalářská práce
Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybrané lokalitě
Competitive environment of gastronomy in a selected locality
Anotace:
TULBU, Margarita. Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybrané lokalitě. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2019. 57 stran. Cílem bakalářské práce je popsat konkurenční prostředí tří restaurací nacházejících se v nejbližším okolí přírodní rezervace Divoká Šárka. Dílčími cíli jsou zjištění restaurace z největším počtem konkurenčních výhod, a to podle dílčích kategorií, identifikování …víceAbstract:
TULBU, Margarita. Competitive environment of gastronomie in chosen location. [Bakalářská práce] The Institute of Hospitality Management. Prague: 2019. 57 pages. Target of the bachalore work is discribing competitive environment of three restaurants situated close to the location of natural park Divoka Sharka. Subtargets are finding restaurante with the biggest amount of competitive advantages using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/u75qz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2019
- Vedoucí: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Petříček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TULBU, Margarita. \textit{Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybrané lokalitě}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/xwfxy9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
A Competitiveness Analysis of Vasky trade s.r.o.
Zuzana Bojnanská -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
A Marketing Mix Analysis of a Selected Company
Vojtěch Doležal -
ANALYSIS OF THE EXTERNAL ENVIRONMENT OF THE SELECTED COMPANY
Maria Gracheva -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Market entry of German fashion brand into the Netherlands
Jana Fleischer -
The Electromobility in the Car industry: Market breakdown and Impacts
Matěj Lang