Kateřina HOLASOVÁ
Bakalářská práce
Komunikační mix obce Slatina
Communication mix of the municipality of Slatina
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikaci a komunikační nástroje používané ve veřejné správě. Díky vývoji společnosti a technologií jsou nutné neustálé inovační změny ve způsobu poskytování informací a zkvalitňování vzájemné komunikace mezi úřady a klienty. Tato bakalářská práce se zabývá tím, jaký vliv má charakteristika občanů na výběru komunikačních nástrojů k získání informací od úřadu, a …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on communication and communication tools used in public administration. Due to the evolution of society and technology it is necessary to innovate the ways of sharing information and to improve mutual communication between public offices and clients. This thesis examines the impact of clients´ characteristics to their preferred communication tool used for getting information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 11. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Olšová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLASOVÁ, Kateřina. Komunikační mix obce Slatina. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Komunikační strategie úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení
Kateřina Sýkorová -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška