Hodnocení a motivační systém v dětském domově se školou – Bc. Kateřina VALTEROVÁ, DiS.
Bc. Kateřina VALTEROVÁ, DiS.
Master's thesis
Hodnocení a motivační systém v dětském domově se školou
Evaluation and Motivation System in a Children's Home with a School
Abstract:
Předkládaná diplomová práce se zabývá analýzou hodnotícího a motivačního systému v rámci institucionální péče v dětském domově se školou. Teoretická část ve dvou kapitolách představuje vymezení a organizaci dětského domova se školou, včetně personálního zabezpečení a otázek reedukace chování zde umístěných dětí a charakteristiku těchto dětí s vymezením, klasifikací a deskripcí jejich chování a etiologických …moreAbstract:
The presented thesis deals with the analysis of the evaluation and motivation system in the institutional care in a children's home with school. The theoretical part in two chapters presents the definition and organization of the children's home with school, including staffing and issues of re-education of the behavior of children placed there, the characteristics of these children with the definition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VALTEROVÁ, Kateřina. Hodnocení a motivační systém v dětském domově se školou. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Vývoj závazku k celoživotní abstinenci u pacientů během režimové odvykací léčby závislosti na alkoholu – analýza metodou zakotvené teorie
Klára Čapková -
Pedagogický experiment a zakotvená teorie jako nástroj analýzy faktorů ovlivňujících čtenářství žáků na 2. stupni ZŠ
Veronika MIKŠÍKOVÁ -
Přístup k organizování sportovní události pohledem teorie paradoxu
Denisa Pernicová -
Vojtova metoda z pohledu rodičů a profesionálů
Pavlína BEZDĚKOVÁ -
Dialogické jednání s vnitřním partnerem jako metoda sebepoznání
Tomáš TENKL -
Vliv onemocnění SARS - Cov - 2 na běžné fungování dětského domovu se školou se zaměřením na výchovné činnosti
Lucie Zinková -
Vyhlídky na budoucnost dětí opouštějících dětský domov se školou
Eliška KOUŘILOVÁ -
Dětský domov jako domov očima vychovatelů
Jana Urbánková