Analýza a komparace využití destinačních karet v České republice a v zahraničí – Julie Fikejsová
Julie Fikejsová
Diplomová práce
Analýza a komparace využití destinačních karet v České republice a v zahraničí
Analysis and comparison of use of destination cards in the Czech Republic and abroad
Anotace:
Cílem diplomové práce je ukázat přínos destinačních karet a potenciál zavedení jednotného systému destinačních karet v České republice. Hlavního cíle je dosahováno pomocí analýzy a komparace využití destinačních karet v zahraničí a v České republice. Diplomová práce je členěna do šesti kapitol. První kapitola se zabývají vymezením pojmu a významu cestovního ruchu, faktorům ovlivňující rozvoj cestovního …víceAbstract:
The aim of the Diploma thesis is to show the benefit of destination cards and the potential of a unified system of destination cards in the Czech Republic. The main aim is achieved by analyzing and comparing the offer of use of destination cards abroad and in the Czech Republic. The Diploma thesis is divided into six chapters. The first chapter deals with the definition of tourism, factors influencing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71257
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2017
- Vedoucí: Jan Herget
- Oponent: Adéla Pilařová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71257
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová