Vyprávění příběhu značky Favorit v online prostředí – František Elfmark, DiS.
František Elfmark, DiS.
Bachelor's thesis
Vyprávění příběhu značky Favorit v online prostředí
Telling the Story of the Brand Favorit in the Online Environment
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na budování značky a vyprávění jejího příběhu v online prostředí. Úvodní část je věnovaná teorii značky a jejímu budování, dále pak možnostem marketingové online komunikace značky. V praktické části se nejprve popisuje značka Favorit. Její historie, působení značky a vývoj v čase. Dále je v této části analyzována marketingová komunikace značky v online prostředí.Abstract:
The bachelor thesis focuses on brand building and storytelling in the online environment. The introductory part deals with brand theory and brand building, as well as with the pos-sibilities of brand online communication. In the practical part, the Favorit brand is described. Its history, brand influence and development over time. Furthermore, the mar-keting communication of the brand in the online …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ELFMARK, František. \textit{Vyprávění příběhu značky Favorit v online prostředí}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/xx8e5p/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Elfmark, František. Vyprávění příběhu značky Favorit v online prostředí. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková