Asistent pedagoga u žáka s mentálním postižením z pohledu spolužáků – Simona SEDLAČÍKOVÁ
Simona SEDLAČÍKOVÁ
Bakalářská práce
Asistent pedagoga u žáka s mentálním postižením z pohledu spolužáků
Teacher´s assistant for a pupil with mental disability from the perspective of classmates
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou aplikace asistenta pedagoga u individuálně integrovaného žáka s lehkým mentálním postižením. Teoretická část se věnuje vysvětlení pojmu inkluze a její realizací ve školství, aplikací pozice asistenta pedagoga, problematikou třídního kolektivu a na závěr se věnuje pojmu mentální postižení a s tím spojená školní problematika žáka s mentálním postižením. Empirická …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the problematics of the teaching assistant's application to individually integrated pupils with a mild intellectual disability. The theoretical part explains the term inclusion and its realization in school education, the application of the teacher assistant position, and the problematics of the class team. The ending of the theoretical part is dedicated to the concept …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Pavlína Baslerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SEDLAČÍKOVÁ, Simona. Asistent pedagoga u žáka s mentálním postižením z pohledu spolužáků. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a společenské vědy se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Podmínky vzdělávání žáků s přiznaným 5. stupněm podpůrných opatření v běžných základních školách
Tereza Pruknerová -
Vzdělání žáků s mentálním postižením v hlavním vzdělávacím proudu
Lucie VLASÁKOVÁ -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Adaptace osob se středně těžkým mentálním postižením v prostředí letního pobytového tábora pro osoby s mentálním postižením
Veronika Chudáčková -
Přínos chráněného bydlení u osob s lehkým mentálním postižením a středně těžkým mentálním postižením
Lucie Pilařová -
Důstojnost člověka s mentálním postižením: L Arche jako inspirace pro praxi sociálních služeb pro lidi s mentálním postižením v České Republice
Katarzyna Krzywoń -
Komunikační schopnosti dětí s mentálním postižením žijících v domovech pro osoby se zdravotním postižením
Pavlína Forejtová -
Rozvoj žáků s těžkým mentálním postižením a se souběžným postižením více vadami prostřednictvím rozumové výchovy v základní škole speciální
Kateřina Fleischmannová
Název
Vložil
Vloženo
Práva