Natália Mesárošová

Master's thesis

Firemný image a komunikácia spoločnosti L´Oréal

Firemný Image a komunikácia spoločnosti L´Oréal
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na firemní image a komunikaci společnosti L'oreal. Cílem je analýza jednotlivých složek firemní identity, které ovlivňují její image. Teoretická část je věnována teoretickým poznatkům v této oblasti a vychází z odborné literatury. V praktické části je nejdříve provedena analýza jednotlivých složek firemní identity. Následně je vytvořen elektronický dotazník, který je nástrojem …more
Abstract:
The diploma thesis is focused on the corporate image and communication of the company L'Oréal. The aim is to analyze the individual components of corporate identity that affect its image. The theoretical part is devoted to theoretical knowl-edge in this area and potentially probably from the literature. In the practical part, the analysis of individual education of firefighter identity is identified …more
Abstract:
Diplomová práca je zameraná na firemný image a komunikáciu spoločnosti L'Oréal. Cieľom je analýza jednotlivých zložiek firemnej identity, ktoré ovplyvňujú jej image. Teoretická časť je venovaná teoretickým poznatkom v tejto oblasti a vychádza z odbornej literatúry. V praktickej časti je najskôr uskutočnená analýza jednotlivých zložiek firemnej identity. Následne je vytvorený elektronický dotazník, …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 2. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 9. 2020
  • Supervisor: Ondřej Machek
  • Reader: Lucie Hartova

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80091