Veronika TOBIÁŠOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza marketingových nástrojů F I OKNA a.s.

Analysis of the marketing tools of F I OKNA a.s.
Abstract:
Tématem bakalářské práce je analýza marketingových nástrojů F I OKNA a. s. Práce si klade za cíl zhodnotit stávající marketingový mix podniku, na základě čehož jsou stanovena doporučení vedoucí ke zefektivnění daného mixu. Práce sestává ze dvou částí, a to části teoretické a praktické. V teoretické části pomocí dostupné literatury objasňuji základní podstatu marketingu a jeho nástrojů, dále se zabývám …more
Abstract:
The theme of a bachelor work is an analysis of marketing tolls of F I OKNA a. s. The main objective is to evaluate current marketing mix of company and determine reccomendations leading to streamlining. The bachelor work consists of a practical and a theoretical part. In the theoretical part throught available literature explains the main essence of marketing and its tools, internal and external environment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 3. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TOBIÁŠOVÁ, Veronika. Analýza marketingových nástrojů F I OKNA a.s.. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management