Analýza marketingových nástrojů F I OKNA a.s. – Veronika TOBIÁŠOVÁ
Veronika TOBIÁŠOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza marketingových nástrojů F I OKNA a.s.
Analysis of the marketing tools of F I OKNA a.s.
Abstract:
Tématem bakalářské práce je analýza marketingových nástrojů F I OKNA a. s. Práce si klade za cíl zhodnotit stávající marketingový mix podniku, na základě čehož jsou stanovena doporučení vedoucí ke zefektivnění daného mixu. Práce sestává ze dvou částí, a to části teoretické a praktické. V teoretické části pomocí dostupné literatury objasňuji základní podstatu marketingu a jeho nástrojů, dále se zabývám …moreAbstract:
The theme of a bachelor work is an analysis of marketing tolls of F I OKNA a. s. The main objective is to evaluate current marketing mix of company and determine reccomendations leading to streamlining. The bachelor work consists of a practical and a theoretical part. In the theoretical part throught available literature explains the main essence of marketing and its tools, internal and external environment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 3. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOBIÁŠOVÁ, Veronika. \textit{Analýza marketingových nástrojů F I OKNA a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2014. Available from: https://theses.cz/id/xxqd0r/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TOBIÁŠOVÁ, Veronika. Analýza marketingových nástrojů F I OKNA a.s.. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix společnosti poskytující služby – Czech Virus Gym s.r.o.
Zuzana Parfusová -
Marketingový mix vybrané služby
Tereza NOVÁKOVÁ -
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
Darina Krystýnová -
Marketingový mix vybraného podniku
Martina KLEPLOVÁ -
Marketingový mix hotelu Falkensteiner Maria Prag Betriebs, s.r.o.
Kristýna Kábrtová -
Marketingový mix konkrétního podniku
Eva Motlová -
Marketingový mix firmy se zdravým životním stylem
Lucie FERKOVÁ -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná