Diagnostika žáků na 1. stupni ZŠ z pohledu učitele – Mgr. Drahoslava Holbová
Mgr. Drahoslava Holbová
Master's thesis
Diagnostika žáků na 1. stupni ZŠ z pohledu učitele
Diagnostics of pupils at the primary school from teacher's perspective
Abstract:
Diplomová práce pojednává o diagnostice žáků primární školy v pojetí jejich učitelů a tvoří ji dvě části. Nejdříve je pozornost věnována teoretickým východiskům. Pro lepší pochopení tématu jsou na začátku práce vymezeny základní pojmy, které se s danou problematikou úzce pojí. Dále je stručně popsána historie pedagogické diagnostiky a samozřejmě nechybí ani její současné pojetí. Konkrétně jsou zmíněny …moreAbstract:
Diploma thesis is focused on the diagnostics of pupils at the primary school in the conception of their teachers and consists of two parts. First, I mention the theoretical bases. The basic concepts, which are with the issue closely linked, are at the beginning of the work for a better understanding of the topic. The history of pedagogical diagnostics is also briefly mentioned and, of course, there …moreKeywords
Pedagogická diagnostika diagnostika žáků diagnostické kompetence inkluze učitel jako diagnostik žáci optimální rozvoj žáka základní škola podpůrná opatření ohniskové skupiny. Pedagogical diagnostic of pupils diagnostic competence inclusion teacher as a diagnostician pupils optimal development of the pupil elementary school supportive measures focus groups.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/mwcll/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2016
- Supervisor: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Speciálně pedagogická diagnostika vedení školní třídy v Základní škole Čerčany
Daniela Matoušková -
Pedagogická diagnostika v kontextu povinné předškolní docházky
Martina LUKÁČOVÁ -
Pedagogická diagnostika na konci předškolního vzdělávání a na počátku povinné školní docházky
Aneta ŠEBELOVÁ -
Pedagogická diagnostika v mateřské a základní škole
Hana Zahnová -
Rozvoj profesních kompetencí učitele NŠ v Karlovarském kraji se zaměřením na rozvoj diagnostické kompetence
Miluše HORNÁKOVÁ -
Pedagogická diagnostika dílčích oblastí vzdělávání a možnosti jejich rozvoje v praxi učitele mateřské školy.
Karolína FRIČOVÁ -
Kompetence učitele SŠ v Plzeňském kraji se zaměřením na diagnostickou kompetenci
Olga VOLFOVÁ NAXEROVÁ -
Pedagogicko-diagnostická kompetence učitele MŠ - význam, úroveň, podpora rozvoje
Anna MACHOVÁ