Hédonismus a emoce v marketingu mezinárodních kosmetických firem – Zuzana Binková
Zuzana Binková
Diplomová práce
Hédonismus a emoce v marketingu mezinárodních kosmetických firem
Hedonism and Emotions in Marketing of Cosmetic Companies
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl čtenáře seznámit s rolí emocí a hédonismu v marketingu kosmetických firem. Vzhledem k šíři portfolia kosmetických produktů pro účely diplomové práce byly vybrány pouze oblasti dekorativní kosmetiky a barev na vlasy. Hlavním cílem je potvrzení či odmítnutí hypotézy H1 - dekorativní kosmetika je spíše hédonistické povahy a úzce souvisí s emocemi spotřebitelek, zatímco …víceAbstract:
This master thesis aims to acquaint the reader with the role of emotions and hedonism in the marketing of cosmetic companies. Due to the width of portfolio of cosmetic products, just areas of decorative cosmetics and hair colorants were selected. The main goal of the master thesis was to confirm or reject the H1 hypothesis – decorative cosmetic is rather hedonistic in nature and is closely related …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74100
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
- Vedoucí: Eva Kašparová
- Oponent: Jiří Stibor
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74100
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie kosmetické firmy Oriflame
Aneta Choutková -
Vstup kosmetické firmy CANNABIS Pharma-derm, s.r.o. na zahraniční trhy.
Kateřina JEDLIČKOVÁ -
Analýza českého trhu pro vstup izraelské firmy Ahava
David Havrda -
Specifika a analýza B2B marketingové strategie kosmetické firmy Heitland a Petre, s.r.o.
Kateřina Dragonová -
Vyhodnocení finanční pozice firmy s bio-sortimentem a její nástin jejich nemonetárních přínosů
Kateřina Adamcová -
Marketingová strategie firmy Ryor
Kristýna Nejmanová -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím