Onomastika jako forma popularizace lingvistiky ve školské praxi – Silvie BYSTŘIČANOVÁ
Silvie BYSTŘIČANOVÁ
Master's thesis
Onomastika jako forma popularizace lingvistiky ve školské praxi
Bude doplněno
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje popularizaci lingvistiky, a to konkrétně na příkladu onomastiky. Předmětem analýzy jsou popularizační knihy a popularizační profily na sociálních sítích Facebook a Instagram. Autorka se zabývá formami popularizace bohemistiky a jejich typickými znaky. Diplomová práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměřuje na základní onomastické …moreAbstract:
This master's thesis focuses on the popularization of linguistics. The main subjects of analysis are popularization books and popularization profiles on social networks, namely Facebook and Instagram. The author conducts an analysis of these forms of popularization of Czech studies and their characteristic features. This thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2023
- Supervisor: doc. Mgr. Jaroslav David, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BYSTŘIČANOVÁ, Silvie. Onomastika jako forma popularizace lingvistiky ve školské praxi. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Teaching for Secondary Schools / Cj-Zsv SS
Theses on a related topic
-
Analýza sociální sítě kauzy Stoka
Patrik Cibere -
Sociální sítě v muzeích. Analýza vybraných institucí
Pavla Pelikánová -
Analýza sociální sítě náboženského nonkonformismu podle záznamů z biskupských vyšetřování lollardů v Coventry v letech 1486-1522
Jan Král -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Projekty související s SDGs a jejich ohlas na sociálních sítích: Analýza profilu WEF na sociální platformě LinkedIn za vybrané období
Barbora WALDMANNOVÁ -
Analýza sociální sítě Facebook bankovních společností v České republice
Daniel Klíma -
Analýza vybrané sociální sítě a její využití v marketingové komunikaci
Jana PELÍŠKOVÁ -
Analýza využití sociální sítě YouTube pro marketingovou komunikaci
Denisa Blažková