Onomastika jako forma popularizace lingvistiky ve školské praxi – Silvie BYSTŘIČANOVÁ
Silvie BYSTŘIČANOVÁ
Master's thesis
Onomastika jako forma popularizace lingvistiky ve školské praxi
Bude doplněno
Anotácia:
Tato diplomová práce se věnuje popularizaci lingvistiky, a to konkrétně na příkladu onomastiky. Předmětem analýzy jsou popularizační knihy a popularizační profily na sociálních sítích Facebook a Instagram. Autorka se zabývá formami popularizace bohemistiky a jejich typickými znaky. Diplomová práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměřuje na základní onomastické …viacAbstract:
This master's thesis focuses on the popularization of linguistics. The main subjects of analysis are popularization books and popularization profiles on social networks, namely Facebook and Instagram. The author conducts an analysis of these forms of popularization of Czech studies and their characteristic features. This thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical …viacKľúčové slová
jazykověda popularizace onomastika vlastní jména didaktika analýza textu sociální sítě
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedúci: doc. Mgr. Jaroslav David, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BYSTŘIČANOVÁ, Silvie. Onomastika jako forma popularizace lingvistiky ve školské praxi. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teaching for Secondary Schools / Cj-Zsv SS
Práce na příbuzné téma
-
Analýza sociální sítě kauzy Stoka
Patrik Cibere -
Sociální sítě v muzeích. Analýza vybraných institucí
Pavla Pelikánová -
Analýza sociální sítě náboženského nonkonformismu podle záznamů z biskupských vyšetřování lollardů v Coventry v letech 1486-1522
Jan Král -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Projekty související s SDGs a jejich ohlas na sociálních sítích: Analýza profilu WEF na sociální platformě LinkedIn za vybrané období
Barbora WALDMANNOVÁ -
Analýza sociální sítě Facebook bankovních společností v České republice
Daniel Klíma -
Analýza vybrané sociální sítě a její využití v marketingové komunikaci
Jana PELÍŠKOVÁ -
Analýza využití sociální sítě YouTube pro marketingovou komunikaci
Denisa Blažková