Komunikační ostýchavost u studentů střední a vysoké školy – Mgr. Aneta Kubíčková
Mgr. Aneta Kubíčková
absolventská práce studenta CŽV
Komunikační ostýchavost u studentů střední a vysoké školy
Communication shyness in high school and college students
Anotácia:
Práce se zaměřuje na problematiku komunikace a komunikační ostýchavosti u studentů vysoké školy a žáků středních odborných škol. Práce popisuje termíny komunikace, pedagogická komunikace, komunikační ostýchavost a komunikační bariéry. Pomocí dotazníkového šetření byla vyhodnocena míra komunikační dovednosti a míra výskytu negativního ovlivnění komunikačních projevů.Abstract:
The thesis focuses on the issue of communication shyness among university students and secondary vocational school students. The work describes the terms communication, pedagogical communication, communication shyness and communication barriers. Using a questionnaire survey, the level of communication skills and the level of occurrence of negative influence on communication expressions were evaluated …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedúci: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBÍČKOVÁ, Aneta. \textit{Komunikační ostýchavost u~studentů střední a~vysoké školy}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institute of Lifelong Learning. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/xy5w5h/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong Learningceloživotní:
Study of pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační ostýchavost u žáků 2. stupně základní školy
Silvie Matušková -
Verbální komunikace mezi učitelem a žáky na II. stupni ZŠ
Darina Prokopová -
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Nenásilná komunikace v pojetí volnočasových pedagogů
Karolína Valoušková -
Mezigenerační komunikace začínajících učitelů s rodiči žáků
Daniela Rožňáková -
Komunikace žáků středních škol se zaměřením na komunikační ostýchavost
Jan Wohlmuth