Marketingový průzkum akcí pro veřejnost pořádaných Slováckým muzeem v Uherském Hradišti – Ondřej Kotačka
Ondřej Kotačka
Bachelor's thesis
Marketingový průzkum akcí pro veřejnost pořádaných Slováckým muzeem v Uherském Hradišti
Marketing Research on Events for the Public Organized by Slovacke Museum in Uherske Hradiste
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zpracováním tématu zadaného Slováckým muzeem v Uherském Hradišti. Cílem práce je dát odpovědi na otázky týkající se chodu muzea, zlepšení jeho propagace, zpestření nabídky připravovaných výstav nebo získání názorů veřejnosti k fungování této instituce.Teoretické části práce jsou věnovány kapitoly 2 – 4, kde je podrobněji rozepsána metodika zpracování a cíl práce, teoretický …moreAbstract:
The bachelor work deals with elaboration of topic which had been ordered by Slovacke Museum in Uherske Hradiste. The aim of this work is giving some answers related to going to the museum, improvement its propagation, diversification of upcoming presentations or getting public opinions to help to run well this institution.Theoretical part of the work are includes chapters 2 – 4, where is the methodology …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2010
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/80816
Thesis defence
- Supervisor: Ingrid Ilčíková
- Reader: Jana Buršová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOTAČKA, Ondřej. \textit{Marketingový průzkum akcí pro veřejnost pořádaných Slováckým muzeem v Uherském Hradišti}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2010. Available from: https://theses.cz/id/xylba3/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Dominika Zemanová -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Marketing amatérských divadel na Frenštátsku a okolí
Linda Blažková -
1. Teoretická část: Slovácké muzeum a fotografie 2. Praktická část: a) autorská publikace: Kyrgyzstán b) výstavní soubor: 60 dní
Tomáš Heřmánek