Marketingový průzkum akcí pro veřejnost pořádaných Slováckým muzeem v Uherském Hradišti – Ondřej Kotačka
Ondřej Kotačka
Bachelor's thesis
Marketingový průzkum akcí pro veřejnost pořádaných Slováckým muzeem v Uherském Hradišti
Marketing Research on Events for the Public Organized by Slovacke Museum in Uherske Hradiste
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá zpracováním tématu zadaného Slováckým muzeem v Uherském Hradišti. Cílem práce je dát odpovědi na otázky týkající se chodu muzea, zlepšení jeho propagace, zpestření nabídky připravovaných výstav nebo získání názorů veřejnosti k fungování této instituce.Teoretické části práce jsou věnovány kapitoly 2 – 4, kde je podrobněji rozepsána metodika zpracování a cíl práce, teoretický …viacAbstract:
The bachelor work deals with elaboration of topic which had been ordered by Slovacke Museum in Uherske Hradiste. The aim of this work is giving some answers related to going to the museum, improvement its propagation, diversification of upcoming presentations or getting public opinions to help to run well this institution.Theoretical part of the work are includes chapters 2 – 4, where is the methodology …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80816
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ingrid Ilčíková
- Oponent: Jana Buršová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOTAČKA, Ondřej. \textit{Marketingový průzkum akcí pro veřejnost pořádaných Slováckým muzeem v Uherském Hradišti}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/xylba3/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Dominika Zemanová -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Marketing amatérských divadel na Frenštátsku a okolí
Linda Blažková -
1. Teoretická část: Slovácké muzeum a fotografie 2. Praktická část: a) autorská publikace: Kyrgyzstán b) výstavní soubor: 60 dní
Tomáš Heřmánek