Analýza a rozvoj dovedností u chlapce s dětským autismem – Bc. Kateřina Shonová
Bc. Kateřina Shonová
Bachelor's thesis
Analýza a rozvoj dovedností u chlapce s dětským autismem
The analysis and skills development of a child with autism
Abstract:
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá poruchami autistického spektra, neurovývojovou poruchou s vlivem na celou osobnost jedince. Teoretická část zahrnuje oblast diagnostické triády, etiologii, diagnostiku a v neposlední řadě vzdělávání dětí s PAS. Praktická část je zaměřena na analýzu a rozvoj dovedností u chlapce s dětským autismem. Mezi zkoumané oblasti patří komunikace, hra, pozornost, …moreAbstract:
The Bachelor thesis is focused on autism, neurodevelopmental disorder with the influence on the whole personality. Theoretical part includes diagnostic triad, etiology, diagnostics and education of children with autism. Second part is focused on the analysis and skills develepoment of a child with autism. Skills development includes communication, self-care, game, attention and motorics.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/kws5c/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2016
- Supervisor: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Spolupráce učitele mateřské školy s dalšími odborníky při práci s dítětem s kochleárním implantátem
Anežka VÁCHOVÁ -
Možnosti podpory dětí s narušenou komunikační schopností s odkladem školní docházky z pohledu rodičů a pedagogů
Petra Klašková