Analýza a rozvoj dovedností u chlapce s dětským autismem – Bc. Kateřina Shonová
Bc. Kateřina Shonová
Bakalářská práce
Analýza a rozvoj dovedností u chlapce s dětským autismem
The analysis and skills development of a child with autism
Anotace:
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá poruchami autistického spektra, neurovývojovou poruchou s vlivem na celou osobnost jedince. Teoretická část zahrnuje oblast diagnostické triády, etiologii, diagnostiku a v neposlední řadě vzdělávání dětí s PAS. Praktická část je zaměřena na analýzu a rozvoj dovedností u chlapce s dětským autismem. Mezi zkoumané oblasti patří komunikace, hra, pozornost, …víceAbstract:
The Bachelor thesis is focused on autism, neurodevelopmental disorder with the influence on the whole personality. Theoretical part includes diagnostic triad, etiology, diagnostics and education of children with autism. Second part is focused on the analysis and skills develepoment of a child with autism. Skills development includes communication, self-care, game, attention and motorics.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kws5c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Spolupráce učitele mateřské školy s dalšími odborníky při práci s dítětem s kochleárním implantátem
Anežka VÁCHOVÁ -
Možnosti podpory dětí s narušenou komunikační schopností s odkladem školní docházky z pohledu rodičů a pedagogů
Petra Klašková