Inkluzivní vzdělávání v České republice a ve Švédsku – Mgr. Sabina Herdová
Mgr. Sabina Herdová
Master's thesis
Inkluzivní vzdělávání v České republice a ve Švédsku
Inclusive education in Czech Republic and Sweden
Abstract:
Diplomová práce se zabývá srovnáním práce učitelů se žáky se SVP na vybraných švédských a českých základních školách. První kapitola se zabývá historickým vývojem inkluzivního vzdělávání ve Švédsku a České republice do roku 2008. Druhá kapitola popisuje rozvoj inkluzivního vzdělávání od roku 2009 po současnost. Zabývá se důležitými legislativními dokumenty a strategiemi obou zemí do budoucna. Třetí …moreAbstract:
The master thesis deals with the comparison of teachers' work with pupils with SEN in selected Swedish and Czech primary schools. The first chapter deals with the historical development of inclusive education in Sweden and the Czech Republic until 2008. The second chapter describes the development of inclusive education from 2009 to the present. It deals with important legislative documents and future …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/wa9af/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2023
- Supervisor: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Jůzová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA