Vzdělávání v oblasti trvale udržitelného rozvoje – Karolína Mádlová
Karolína Mádlová
Bakalářská práce
Vzdělávání v oblasti trvale udržitelného rozvoje
The Education in the Field of Sustainable Development
Anotace:
Práce pojednává o problematice udržitelného rozvoje v souvislosti se vzděláváním jako primární složkou jeho implementace. Teoretická část práce vychází ze základního problému ochrany životního prostředí, pokračuje terminologií, jež je s tím spjata, a volně navazuje na samotnou koncepci udržitelnosti. Od tohoto bodu začíná deskripce jejího vývoje, je uvedena definice a její jednotlivé složky, a zároveň …víceAbstract:
This bachelor thesis discusses the sustainable development concept considering education as a fundamental step for its effective implementation. The theoretical part of this thesis is based on the topic of nature conservation with related definiton of terminology and continues with the concept of sustainable development. In this part the evolution of concept is described, its definition and main parts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jitka Jirsáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Poradenství v odborném vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
The Importance of Sustainable Development: Perception of Corporate Social Responsibility and its Impact on Czech Consumers' Purchase Behaviour.
Zuzana Štěpánková -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Manažerské kompetence nezbytné k řízení hotelu
Štroblová Štroblová -
Rozvoj kompetence k sebeobraně - evaluace programu Sebeobrana pro střední školy
Michal Vít -
Indikátory globálního rozvoje jako specifického cíle Agendy 2030 pro udržitelný rozvoj v České republice
Barbora Žáčková -
Význam teritoriálního marketingu pro udržitelný rozvoj destinace
Karolína Hlaváčková -
OSN a Partnerství pro udržitelný rozvoj: Naplňování 17. cíle udržitelného rozvoje na příkladu firmy Baťa
Aneta Jelínková -
Rozvoj tvořivosti u dětí mladšího školního věku v rámci výchovy pro udržitelný rozvoj
Barbora JURÁSKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva