Fotografie v marketingu ubytovacích zařízení – Bc. Daniela Klíčová
Bc. Daniela Klíčová
Diplomová práce
Fotografie v marketingu ubytovacích zařízení
Photography in Hospitality Marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na vliv fotografií ubytovacích zařízení na rozhodování zákazníků. Cílem je poskytnout doporučení pro efektivní využití fotografií v marketingu ubytovacích zařízení a zdůraznit jejich ekonomický přínos. Teoretická část analyzuje historii a vývoj fotografie v hotelnictví, typy fotografií a jejich roli v marketingovém mixu, včetně psychologických aspektů jako je emoční …víceAbstract:
This master's thesis focuses on the impact of accommodation facility photographs on customer decision-making. The aim is to provide recommendations for the effective use of photographs in the marketing of accommodation facilities and to highlight their economic benefits. The theoretical part analyzes the history and development of photography in the hospitality industry, types of photographs, and their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2024
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/q4gtf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Kocourek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLÍČOVÁ, Daniela. \textit{Fotografie v marketingu ubytovacích zařízení}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/xzuiia/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Impact of labeling and package on customer decision making in cosmetics industry
Dinara Mangusheva -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
Application of mathematical model in consumer decision making in product selection
Ilyas Akhmetov -
Customer Prefferences Towards Online Food Delivery Services
Olesia Hlushchenko -
Možnosti využití outsourcingu v oblasti Facility Managementu na příkladu objektů ubytovacích zařízení
Šárka Koňaříková -
Utilizing Virtual Reality in the Restaurant Industry in order to Increase Sales
AmirAbbas Mirakhorloo -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
On-line marketing ve vybraném ubytovacím zařízení
Ilona Šmiková