Bc. Daniela Klíčová

Diplomová práce

Fotografie v marketingu ubytovacích zařízení

Photography in Hospitality Marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na vliv fotografií ubytovacích zařízení na rozhodování zákazníků. Cílem je poskytnout doporučení pro efektivní využití fotografií v marketingu ubytovacích zařízení a zdůraznit jejich ekonomický přínos. Teoretická část analyzuje historii a vývoj fotografie v hotelnictví, typy fotografií a jejich roli v marketingovém mixu, včetně psychologických aspektů jako je emoční …více
Abstract:
This master's thesis focuses on the impact of accommodation facility photographs on customer decision-making. The aim is to provide recommendations for the effective use of photographs in the marketing of accommodation facilities and to highlight their economic benefits. The theoretical part analyzes the history and development of photography in the hospitality industry, types of photographs, and their …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2024
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/q4gtf/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
  • Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Martin Kocourek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví