Anna MILEROVÁ

Bachelor's thesis

Marketingová strategie - Tvorba značky startupu

Marketing strategy - Branding of startup
Abstract:
Tato práce se zabývá tvorbou značky začínajících firem, konkrétně e-startupů. Cílem práce je navržení značky pro webový portál, a to na základě analýzy konkurenčních webových portálů a online marketingových strategií. Při řešení úkolu bude kladen důraz na vytvoření silné značky, která bude základním prvkem nejen pro marketingové strategie společnosti. V první části bakalářské práce se budeme zabývat …more
Abstract:
The topic of the bachelor's thesis is branding of start-up companies, especially e-startups. The aim of the thesis is to design a brand for the web portal based on analysis of competing web portals and online marketing strategies. In addressing the challenge, emphasis will be placed on creating a strong brand that will be a key element and not just for the company's marketing strategy. In the first …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MILEROVÁ, Anna. Marketingová strategie - Tvorba značky startupu . Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management