Marketingová strategie - Tvorba značky startupu – Anna MILEROVÁ
Anna MILEROVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová strategie - Tvorba značky startupu
Marketing strategy - Branding of startup
Abstract:
Tato práce se zabývá tvorbou značky začínajících firem, konkrétně e-startupů. Cílem práce je navržení značky pro webový portál, a to na základě analýzy konkurenčních webových portálů a online marketingových strategií. Při řešení úkolu bude kladen důraz na vytvoření silné značky, která bude základním prvkem nejen pro marketingové strategie společnosti. V první části bakalářské práce se budeme zabývat …moreAbstract:
The topic of the bachelor's thesis is branding of start-up companies, especially e-startups. The aim of the thesis is to design a brand for the web portal based on analysis of competing web portals and online marketing strategies. In addressing the challenge, emphasis will be placed on creating a strong brand that will be a key element and not just for the company's marketing strategy. In the first …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2018
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MILEROVÁ, Anna. \textit{Marketingová strategie - Tvorba značky startupu}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2018. Available from: https://theses.cz/id/xzvbw4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MILEROVÁ, Anna. Marketingová strategie - Tvorba značky startupu . Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová