Nákupní chování mužů na trhu s módou v ČR – Petr Gola
Petr Gola
Diplomová práce
Nákupní chování mužů na trhu s módou v ČR
Shopping behavior of men in Czech menswear market
Anotace:
Diplomová práce zkoumá nákupní chování českých mužů generace Y a Z při nákupu pánských oděvů a stanovuje doporučení vybraným módním značkám, jak lépe cílit na spotřebitele pomocí vhodných marketingových nástrojů, aby posílily své postavení na trhu. Teoretická část práce je rozdělena do tří kapitol. Kapitola první se věnuje nákupnímu chování s důrazem na představení pětistupňového kupního rozhodovacího …víceAbstract:
Master’s thesis analyses the shopping behavior of Czech men of generation Z and Y buying menswear and provides recommendations for selected fashion brands on how to improve their targeting on consumers via proper marketing tools in order to strengthen their position on the market. The theoretical part of the thesis is divided into three chapters. The first one focuses on shopper behavior, by introducing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85138
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2022
- Vedoucí: Kamila Matysová
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85138
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Buyer Decision Process on the Market of Electric Shavers
Peter Frič -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Richard Bicek