Petr Gola

Diplomová práce

Nákupní chování mužů na trhu s módou v ČR

Shopping behavior of men in Czech menswear market
Anotace:
Diplomová práce zkoumá nákupní chování českých mužů generace Y a Z při nákupu pánských oděvů a stanovuje doporučení vybraným módním značkám, jak lépe cílit na spotřebitele pomocí vhodných marketingových nástrojů, aby posílily své postavení na trhu. Teoretická část práce je rozdělena do tří kapitol. Kapitola první se věnuje nákupnímu chování s důrazem na představení pětistupňového kupního rozhodovacího …více
Abstract:
Master’s thesis analyses the shopping behavior of Czech men of generation Z and Y buying menswear and provides recommendations for selected fashion brands on how to improve their targeting on consumers via proper marketing tools in order to strengthen their position on the market. The theoretical part of the thesis is divided into three chapters. The first one focuses on shopper behavior, by introducing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2022
  • Vedoucí: Kamila Matysová
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85138