Financovaní malých a středních podniků v České republice – Bc. Martin Fulier
Bc. Martin Fulier
Diplomová práce
Financovaní malých a středních podniků v České republice
Financing of small and medium enterprises in the Czech Republic
Abstract:
The subject of thesis "Financing of small and medium enterprises in the Czech Republic" is the assessment of financing possibilities of small and medium size enterprises in the Czech Republic, based on an analysis of a specific enterprise. The theoretical part covers characterisation of small and medium enterprises and their contribution to the economy, as well as banking products and their providing …víceAbstract:
Predmetom práce „Financovaní malých a středních podniků v České republice“ je na základe analýzy konkrétneho podniku zhodnotiť možnosti financovania malých a stredných podnikov v Českej republike. Teoretická časť práce sa zaoberá vymedzením malých a stredných podnikov, ich prínosom pre ekonomiku, ďalej taktiež bankovými produktmi a procesom pri ich poskytovaní. Na záver teoretickej časti je predstavená …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vgrko/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Jan Krajíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dalibor Pánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík