Martina IVANOVIČOVÁ

Bachelor's thesis

Využití online propagace malého podniku na sociálních sítích

Use of online promotion of a small business on social networks
Abstract:
Podnik Krafárna UL má v poslední době málo účinnou propagaci a jejím následkem i nízké tržby. V dnešní době proměnily sociální sítě výrazným způsobem online marketing. Na sociálních sítích se prezentuje přes 45 % podniků, ale ne vždy úplně správným způsobem. Cílem práce je vyhodnocení současných způsobů online propagace podniku Krafárna UL na sociální platformě Instagram a návrh, jak zlepšit současnou …more
Abstract:
The company Krafárna UL has had little effective promotion and, as a result, low sales. Nowadays, social networks have significantly transformed online marketing. Over 45 % of businesses present themselves on social networks, but not always in the right way. The aim of the work is to evaluate the current methods of online promotion of the Krafarna UL business on the social platform Instagram and a …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

IVANOVIČOVÁ, Martina. Využití online propagace malého podniku na sociálních sítích. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická