Marina Namestnic

Bakalářská práce

Marketing Strategy in Wine Tourism in Republic of Moldova

Marketingová Strategie ve Vinařské Turistice v Moldavské Republice
Anotace:
Cílem práce je navrhnout komplexní marketingovou strategii pro vinařskou turistiku v Moldavské republice. Tato strategie je vypracována na základě vyhodnocení současného stavu vinařské turistiky v zemi s využitím dostupných údajů z marketingových zdrojů a výzkumu vinařské turistiky. Prostřednictvím kvalitativní analýzy sekundárních dat a dalších relevantních dokumentů si práce klade za cíl poskytnout …více
Abstract:
The aim of the thesis is to propose a comprehensive marketing strategy for wine tourism in the Republic of Moldova. This strategy is developed through the evaluation of the current state of wine tourism in the country, utilizing available data from marketing sources and wine tourism research. Through qualitative analysis of secondary data and other relevant documents, the thesis aims to provide insights …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
  • Oponent: Patrik Kubát, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta