Marketing Strategy in Wine Tourism in Republic of Moldova – Marina Namestnic
Marina Namestnic
Bakalářská práce
Marketing Strategy in Wine Tourism in Republic of Moldova
Marketingová Strategie ve Vinařské Turistice v Moldavské Republice
Anotace:
Cílem práce je navrhnout komplexní marketingovou strategii pro vinařskou turistiku v Moldavské republice. Tato strategie je vypracována na základě vyhodnocení současného stavu vinařské turistiky v zemi s využitím dostupných údajů z marketingových zdrojů a výzkumu vinařské turistiky. Prostřednictvím kvalitativní analýzy sekundárních dat a dalších relevantních dokumentů si práce klade za cíl poskytnout …víceAbstract:
The aim of the thesis is to propose a comprehensive marketing strategy for wine tourism in the Republic of Moldova. This strategy is developed through the evaluation of the current state of wine tourism in the country, utilizing available data from marketing sources and wine tourism research. Through qualitative analysis of secondary data and other relevant documents, the thesis aims to provide insights …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
- Oponent: Patrik Kubát, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Economics and Management / Cestovní ruch v AJ
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová