Marketing Strategy in Wine Tourism in Republic of Moldova – Marina Namestnic
Marina Namestnic
Bachelor's thesis
Marketing Strategy in Wine Tourism in Republic of Moldova
Marketingová Strategie ve Vinařské Turistice v Moldavské Republice
Abstract:
Cílem práce je navrhnout komplexní marketingovou strategii pro vinařskou turistiku v Moldavské republice. Tato strategie je vypracována na základě vyhodnocení současného stavu vinařské turistiky v zemi s využitím dostupných údajů z marketingových zdrojů a výzkumu vinařské turistiky. Prostřednictvím kvalitativní analýzy sekundárních dat a dalších relevantních dokumentů si práce klade za cíl poskytnout …moreAbstract:
The aim of the thesis is to propose a comprehensive marketing strategy for wine tourism in the Republic of Moldova. This strategy is developed through the evaluation of the current state of wine tourism in the country, utilizing available data from marketing sources and wine tourism research. Through qualitative analysis of secondary data and other relevant documents, the thesis aims to provide insights …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 6. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
- Reader: Patrik Kubát, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NAMESTNIC, Marina. \textit{Marketing Strategy in Wine Tourism in Republic of Moldova}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/y0khuo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Economics and Management / Management a marketing v AJ
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová